Veelgestelde vragen over klantenservice

  • Klachten & garantie

    Klacht over een artikel of over je bestelling?


    Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of middels ons e-mailadres: service@originalbrands.nl

    Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Ons streven is binnen 1 werkweek met een maximum van 14 dagen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je het ordernummer en jouw telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. Indien het gaat om beschadiging van artikelen, gelieve ons enkele foto's te bezorgen waarop de beschadiging duidelijk te zien is.

     

    Garantie

    Heb je een artikel aangekocht maar is het binnen de kortste keren stuk gegaan? Contacteer ons zo snel mogelijk! We ontvangen graag enkele foto's op ons e-mailadres waarop de fout of het kapotte gedeelte duidelijk te zien is.

     

    Naar boven
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

    Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Deze kan worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je de spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Check zeker een keer je map met 'ongewenste e-mails' en voeg ons toe aan je lijst met contactpersonen.

    Naar boven
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product, wens je je bestelling te annuleren of een ander adres op te geven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Houd je ordernummer bij de hand, dit hebben we nodig om je verder te helpen.

    Naar boven
  • Zijn artikelen op mijn verlanglijst of winkelwagen gereserveerd?

    Nee, het is niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in je winkelwagen gelegd of staan ze op je verlanglijstje. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelwagen of verlanglijstje verdwijnt omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft.

    Naar boven
  • Gebruik van maattabellen en maatinfo

    De maattabellen en beschikbare maatinfo bij elk artikel op Original Brands zijn enkel ter informatie en om je te helpen zo goed mogelijk jouw ideale maat te vinden.

    Naar boven
  • Kortingen & solden

    Artikelen met een korting mag je altijd retourneren.
    Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Je hebt de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. Vaak is het een kwestie van op het juiste tijdstip en op de juiste plaats zijn. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

    Kortingen zijn niet cumuleerbaar en zijn niet van toepassing op reeds afgeprijsde artikelen.

    Naar boven