Veelgestelde vragen over verzending & levering

  • Wat als mijn pakket wordt aangeboden terwijl ik niet thuis ben?

    In Nederland bezorgt PostNL je pakket af. Indien je op dat ogenblik niet thuis bent, doet hij een poging om het bij je buren af te leveren. Hij laat dan ook bericht achter in je brievenbus.
    Indien het niet afgeleverd kan worden bij de buren, neemt hij het pakket terug mee en kan je op het briefje dat hij heeft achtergelaten in de brievenbus een niet-thuis-code vinden.

    Met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je je pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

    Je hebt de keuze uit één van de volgende opties: 

    • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
    • Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 Euro).
    • Bij één van de 2.600 PostNL-locaties door heel Nederland. Je haalt de zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
    • Bij PostNL-locaties waar je het pakket vanaf 9.00 uur de volgende dag ophaalt (1,95 Euro).
    • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

    *Uitgezonderd enkele postcodegebieden

    Meer info op de website van PostNL.

     

    In België levert bpost het pakket af. Indien je niet thuis bent op het bezorgmoment, neemt de chauffeur het pakket terug mee en laat hij een bericht achter in je brievenbus. Je pakket kan afgehaald worden in een bpost-punt; meer aanwijzingen vind je terug op het bericht.

    Naar boven
  • Verzendkosten

    Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden naar een adres in Nederland of België. Onder dit minimum bestelbedrag, bedraagt de verzendkost € 4,95.

    Hieronder een overzicht van de verzendkosten en boven welk bestelbedrag de bestelling gratis wordt verzonden.

    Tarieven verzendkosten

     

     

    Naar boven
  • Binnen welke termijn wordt mijn bestelling verstuurd?

    Indien je bestelt voor 13u op een werkdag, ontvang je je pakket meestal de volgende werkdag via onze transporteur. Tijdens het weekend en op feestdagen worden er geen bestellingen verwerkt.

    Heb je je pakket niet ontvangen? Controleer dan via de track&trace-code van het pakket de status van de zending, of neem contact op met ons. Wij helpen je graag verder!

    Voor een zending buiten Nederland en België zal het twee tot vijf werkdagen in beslag nemen om het pakket af te leveren.

    Naar boven
  • Via welke koerierdienst leveren wij?

    Bestellingen met verzending naar een adres in Nederland worden door PostNL afgeleverd.

    Bestellingen met verzending naar een adres in België of een ander Europees land, worden door bpost afgeleverd.

    Je kan de zending volgen via de track&trace-code - deze ontvang je per e-mail zodra de bestelling bij ons is vertrokken.

    Naar boven